Akad

  

Müşteri Hizmetleri

Musteri hizmetleri

Müşteri Hizmetleri Politikamız..
 Kalite değerlerimizle oluşturduğumuz yüksek kalite anlayışımız çerçevesinde ürün ve hizmetlerimizden duyulan müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz.

 AKAD olarak sizlere en iyi hizmeti verebilmek için müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemi, müşteri hizmetleri süreçlerini geliştirmek için yaptığımız kapsamlı çalışmalar ve geliştirdiğimiz politikalarla daha da ileriye taşıdık. Bu doğrultuda müşteri memnuniyetine yönelik temel ilkelerimizi sizlerle paylaşmaktan büyük mutluluk duyarız.

 Müşteri Hizmetleri Temel İlkelerimiz

 Erişilebilirlik
 Müşterilerimiz, şirketimiz tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla; şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletmekte ve şirketimize erişim sağlayabilmektedir.

 Bilgiye Ulaşılabilirlik
 Müşterilerimiz talep ettikleri bilgiye en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabilmektedir.

 Hızlı Geri Bildirim
 Müşterilerimiz tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılmasına önem verilmektedir.

 Çözüm Odaklılık
 Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretilmektedir.

 Objektiflik
 İletilen tüm başvurular objektif bir çerçevede ele alınıp değerlendirilmekte ve çözüm sürecinde de objektiflik kriterleri esas alınmaktadır.

 Gizlilik
 Müşteri başvuruları esnasında elde edilen kişisel bilgilerin kullanımı yasalarla sınırlı olup, gizlilik prensibine bağlı kalınmaktadır.

 Müşteri Odaklılık
 Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı yaklaşım benimsenmiştir.

 İnisiyatif Kullanma
 Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılayabilmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutmak için çalışanlarımız gerekli durumlarda inisiyatif kullanarak karar alma yetkisine sahiptir.

 Müşterinin Sürece Katılımı
 Müşterilerimiz, ilettikleri şikayetlerin değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendiriliyor, kendilerinin sürece aktif olarak katılımları sağlanıyor.

 Denetime Açıklık
 Müşterilerimiz, tarafından yapılan başvuruların değerlendirmesi, çözüm aşamaları, çağrı talepleri ve sonuçları raporlanıyor ve izleniyor.

 Kurum İçi Bilgilendirme
 Şirketimizde müşteri şikâyetleri kurum genelinde paylaşılıyor ve takip ediliyor.

 Sürekli İyileştirme
 Müşterilerimiz den gelen öneri ve düşünceler titizlikle değerlendiriliyor ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanılıyor.