Akad

  

Kalite Politikamız

Vizyonumuz
AKAD, müşteri memnuniyetini, sürekli gelişmeyi, kaliteyi, rekabetçi fiyatlara sahip olmayı, ekip çalışmasını, sosyal sorumluluğu, profesyonel yönetim anlayışını, teknolojik gelişmelere uygunluğu ve paylaşımı esas alan bir anlayışla medikal sektöründe dünya çapında lider bir kuruluş olmayı kendine "VİZYON" edinmiştir.
 
Misyonumuz
İç ve dış pazarlarda, insan sağlığını korumayı amaçlayan ve tedavi sağlayan uluslararası standartlardaki ürünleri pazara sunmak, Sürekli ve dengeli bir şekilde büyümek, müşterilerimizin memnuniyetini ve sağlık sektöründen beklentilerini karşılarken çevreye ve topluma saygı göstermek, Donanımlı ve eğitimli kadromuzla ileri teknolojiye sahip ürünlerimizi tüm sağlık kurumlarımıza mükemmel hizmet kalitesiyle sunmaktır. 

Kalite Politikamız
Kalite ulaşılması gereken bir hedef değil, devamlı gelişme ve süreklilik göstermesi gereken bir süreçtir
Kalite politikamiz; düzenleyici yasalara ve standartlara uygun kaliteli ürünleri dogru zamanlama ve rekabetçi fiyatlarla hizmete sunarak müşteri memnuniyetini sağlamaktir. Bu süreçlerde etkin ve verimli olmak, sürekli gelişme ve hedeflerle dogru yönetim ilkeli kalite sistemini devam ettirmektir.
AKAD olarak kalite politikamız;
• Sağlık sektöründeki yenilikleri izleyerek ürün gamını geliştiren, medikal sektöründe yenilikçi ve lider,
• Kaliteden ödün vermeden, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutan, uygun fiyatlı ürünleri pazara sunan,
• Pazara sunulan ürünün standartlarda öngörülen teknik spesifikasyonlara sahip olmasını garanti eden,
• Üretimin tüm aşamalarında kalite sisteminin etkin bir şekilde uygulanmasını sağlayarak ürün kalitesini yükselten,
• Organizasyon içerisinde bulunan her çalışanın kalite bilincini yükseltmek için gerekli tüm eğitim faaliyetlerini gerçekleştirerek aynı misyon, vizyon ve strateji etrafında toplanmasını sağlayan ve ortak bir kurumsal kültür oluşturan,
• Müşteri isteklerinin ve yasal beklentilerin karşılanması için kalite sisteminin etkin çalışmasını sağlayan
• Mevcut kalite sisteminin etkinliğini ve kalite politikası doğrultusunda oluşturulan kalite hedeflerini sürekli gözden geçirip iyileştirme faaliyetleri için kaynakları sağlayan bir şirket olmaktır.